STREFA KLIENTA
FAQ

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Co zyskam na współpracy z Biurem Rachunkowym TABULARIUS?

  • uproszczenie zarządzania firmą
  • bieżącą pomoc przy podejmowaniu ważnych decyzji finansowych
  • comiesięczne raporty o osiągniętych kosztach i przychodach
  • pomoc i doradztwo przy rejestracji oraz zamknięciu firmy

Jaki jest koszt usług oferowanych przez Tabularius?

Współpraca przedsiębiorcy z biurem rachunkowym musi być opłacalna dla obu stron. Poszukiwanie rozwiązań korzystnych dla naszego Klienta to nasze wspólne zadanie. Koszty prowadzenia księgowości zależą od wielu czynników, ale zawsze podlegają rozsądnym i racjonalnym negocjacjom.

Co zrobić gdy będzie potrzeba wglądu do faktury lub dokumentu?

Prościej się nie da – skanujemy i przesyłamy na maila. Umożliwiamy również osobiście przejrzenie dokumentacji w naszym biurze, do czego serdecznie zapraszamy.

W jaki sposób przekazać dokumenty?

Dokumenty można przekazywać do biura osobiście, pocztą lub też w formie elektronicznej na skrzynkę mailową.

Czy będę musiał sam kontaktować się z urzędami?

Nie. Po zawarciu umowy kontaktujemy się z wszystkimi instytucjami, tj. przesyłanie deklaracji drogą elektroniczną, kontakty z US, ZUS, itd.

Jak wygląda kontrola z Urzędu Skarbowego, ZUS, innych instytucji państwowych?

Po udzieleniu nam pełnomocnictwa kontrole zazwyczaj odbywają się w siedzibie biura.

Prawa i obowiązki naszego Klienta?

Wzajemne relacje są określone w umowie, zawiertej przed przystąpieniem do współpracy.

Czy biuro wysyła deklaracje do urzędów?

Tak, po udzieleniu pełnomocnictw wysyłamy deklaracje do urzędów. Klient otrzymuje tylko potwierdzenie.

Czy biuro rachunkowe wypełni roczne rozliczenie podatkowe?

Tak. Klientom z którymi mamy podpisaną umowę wypełniamy roczne zeznania podatkowe i nie pobieramy za to dodatkowych opłat.

FAQ – Często zadawane pytania
Przydatne linki
Księgowość na wesoło

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami!

KONTAKT